söta vänner.

Har massa fina bilder på min iphone från senaste veckan.

Förra onsdagen var jag, Carro och Matilda på The Studio och blev fotograferade.
Tack Corny för att du skrev upp mig på gratislistan!
Tror det hette "Modell för en dag" men det var snarare att man blev uppsminkad och fotograferad gratis och att The Studio sedan tänkte sig att man skulle betala för att få bilderna man tog.

Men vi tog några bilder i omklädningsrummet som var alldeles gratis, fast kanske lite sämre bildkvalité;)


Jag köpte bara en singelbild, men vi köpte några gruppbilder tillsammans.


Roligt hade vi det iaf.

Sedan hade mamma fått några gratis sponsorbiljetter till Lars Winnerbäcks minifestival av en patient.
Sånt uppskattas!





Maia Hirasawa var där.


Carro var där.

Och även Miss Li. Såg henne på P&L men man kan aldrig få nog av henne:)
Inte hennes snygga band heller.




Sedan var såklart Lasse där!

I helgen tog jag och Matilda oss en cykeltripp.
Vårt första mål var Slottskogen. Där vi lyssnade på Sommarprataren....



...åt ekologiska köttbullar doppade i potatissallad och frös.
Då tänkte vi "Vart kan cykla där det är varmt och gott och gratis?"
Vi trampade därmed vidare till Världskulturmuseét.
Älskar deras sköna hängmattor.

Där diggade vi loss till förbjuden iransk musik. Yeah...



Därefter utforskade vi cykelbanorna i Mölndal och Sisjön.
Vi måste ha cyklat drygt 5 mil den dagen.
Gott för en söndag.

Och idag, eller rättare sagt igår så var jag, Matilda och Carro på Ikea på span efter fina grejor till Bkss.
Duktiga är vi.



Äta bör man.
Och en femma för en korv är inte fel.




En Matilda på vift.


Jag hittade även en söt matta för endast 15 spänn till mig själv!


En matta, många möjligheter!
Det är på den som jag kommer att flyga österut imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0