bio.

är hemma och pressar mig till att bli frisk innan Thailand.
min rådande kur är massa olika konstiga örtläkemedel och dåliga tv-serier.


förra veckan såg jag Sex and the city och Jiddra inte med Zohan.

Sex and the city levde inte upp till mina (orimliga?) förhoppningar.
Jiddra inte med Zohan var över mina Adam-Sandler-låga förväntningar.
Men Sex and the city var klart bäst.
Sex and the city-filmen är, enligt min åsikt, partnerversion av serien som var singelversionen.
Och serien byggde till stora, och betydelsefulla, delar på att tjejerna var fyra singlarna som var självständiga individer.
Men men.


älskar dessa bilder som jag tror kommer från Vogue.
bilderna ger verkligen känslan av att Carrie och Mr. Big tycker att de är de enda i hela världen.
de enda som betyder nåt.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0