mad ride.

förra helgen åkte jag, Carro och Anna och hälsade på Matilda i Madrid
vi hade det alldeles, alldeles underbart!:)



här är de fina flickorna.


Madrid var genuint vackert, men det luktade urin på alla smågator.


Vi hade alla med oss varsin kamera och vi agerade japanska turister i princip hela tiden.
Jag tog drygt 600 bilder... Så det kommer snart ett till blogginlägg med mer fina bilder.


Jag blev törstig.
Det var inte så smakligt.
Var är Matilda när man behöver lite översättning av spanska?


Det blev en del shopping... Här är vi åskådare till Annas minimodevisning.


Här är snyggo-Carro med sin solfjäder. Jag, Carro och Matildis köpte varsin och övade järnet. Snart är vi lika bra som hon geishan i "En geishas memoarer".

Vi fyndade våra för 2 euro styck medan det på flygplatsen kostade 20 euro styck.
Lite grymma är vi allt.

Färgstark stad.



Vi gjorde i ordning oss inför utekvällen i vårt hotellrum.


I valet och kvalet.




jag hittade det jag ville ha:)




DJ gillade oss.


vi träffade några av Matildas kompisar.




detta var bara halva resan...
to be continued.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Å de här bilderna var ju helt underbara!! Det var verkligen såå roligt när ni var här :) Snart syns vi igen, bästaste Johanna!

2008-06-13 @ 22:00:00
Postat av: Anonym

Nice pictures! I like! :D Kan du inte lägga upp några fler? typ på fb? Puss

2008-06-21 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0