minoutfit.se

Först dömde jag ut minoutfit.se, Elin Klings relativt nya initiativ, som är en sorts utveckling av favoriten "Dagens outfit", det inslaget som blivit så populärt bland de flesta modebloggare.
De inslag som, oftast, är otroligt oinspirerade, dåligt fotograferade och framförallt är ointressanta.

Men sedan upptäckte jag att det är en som vinner 500 kr varje dag på deras outfit.
Och de outfitarna är, enligt mitt tycke, inte särskilt särskilda.

Detta är ett tydligt, enligt min åsikt, tecken på att det VERKLIGEN finns en chans att vinna.

A ja, jag har hittills gjort ett litet halvhjärtat försök till pridpengarna.
Mitt lilla bidrag till minoutfit.se  
(Det ska förresten inte stå att Slim'n'Red endast kostar 4kr utan "4000kr(inkl sladd, extra bantningspiller, en veckorevyn och filmen Into the Blue(för att få lite realistiska mål) + några 132 kompresser för det rödaktiga". Men det klarade inte riktigt minoutfit.se av.... Det var tydligen lite för mycket information för att ta tills sig)

Rösta på mig!
Rösta på the real stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0