to do.

Det är en väldans massa grejer jag vill göra.
Vissa kanske aldrig kommer att bli av, andra kommer bli av.
Jag sydde ju faktiskt klart min väska som jag höll på med lite, lite för länge.

När jag satt och slappzappade runt bland tv-kanalerna för ett tag sen hann jag se en snutt på ett program om världens bästa (vad intervjuarna sa iaf) livscoach.
Det han sa var att man kan bli den man vill bli och göra vad man vill göra, bara man bestämmer sig.
Om man bara bestämmer sig så kan man förändra allt på en dag.

Jag tänker på det rätt lite då och då.


Skulle så gärna vilja ha en polaroidkamera som jag kunde fota med.
Jag skulle ta med den överallt och fota allt viktigt.
Jag skulle kunna nonchalant vifta fotot torrt och skriva ner några ord så jag kommer ihåg ögonblickets känsla.
Synd bara att polaroidfilm har slutat att produceras... Och att det har bidragit(fast det var väl dyrt även innan?) till orimligt höga priser på de som finns kvar(har checkat ebay och lite andra ställen).


Jag tycker det är jättefint att röka tobakspipa, det är något speciellt med det.
Jag har nog inte direkt saknat att ha en morfar eller farfar, mormor och farmor är ju så fina, men det vore något att ha en morfar/farfar som satt i ett läsfåtölj med en pipa i ena handen och en dammig bok i andra.


Sedan har jag ju varit sugen på att börja spela ukulele i evigheter(känns det som).


Vissa grejer kanske aldrig kommer att bli av, andra kommer bli av.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ukulele lär det ju bli nu iaf :)

2008-11-18 @ 14:58:15
Postat av: Johanna

massvis:)har faktiskt lärt mig några enkla låtar, men jag kan inte sjunga samtidigt(inte utan ukulele heller, men men:P). Ja hade en liten tanke om att du kunde sjunga till?;)

2008-11-19 @ 20:48:38
Postat av: :)

http://www.polaroidkamera.se/

Råkade hamna här när jag googla upp lite om polaroidkameror och jag tänkte ifall om du fortfarande kanske kollar in på bloggen eller så, en polaroidkamera vill man ju alltid ha! Inte så orimligt pris verkar det va på den här sidan iaf :) det är nog dock själva korten som kostar på i längden!

2012-10-14 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0