SMELLTHEDOGPOOPOSE.


Idag strosade jag och mmm... Mäl & Matilda runt på stan för att "råka" stöta på mister Yvan Le Terrible. Vi hade planerat en variant på Gevalias "när man vill ha oväntat besök" som gick ut på att vi skulle stryka runt vid den nya Weekday där han skulle hålla till på invigningen. Okej, det är väl en hel del fjant att stalka the Facehunter, men shit the same:P Man skulle kunnat skriva upp sig på gästlistan, men det som man inte vet något om har man ont av. Efter att ha gett upp ära och berömmelse tröstfotade Mäl mig på ett café där vi hade slagit oss ner. Jag körde en riktigt modebloggsposeklassiker som jag namgett efter min egna(och kanse även alla andras?) associeranden.
Shit happens!

Kommentarer
Postat av: flashinglights

cute cute cute blog (L)

2008-10-23 @ 16:12:41
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej du! Läs mitt senaste inlägg om min teori angående varför miljömärkta/rättvisemärkta produkter oftast är dyrare än vanliga produkter! Kommentera gärna vad du tror, eller om du tycker jag har fel!

2008-10-23 @ 18:10:55
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0