plastmugg i keramik. smaka på det....


mmmm plastmugg i keramik.... genialiteten hörs(ses i mitt fall då jag i en vidunderlig hastighet klistrar på prisetiketterna på plastmuggarna i keramik) redan vid namnet.
Kanske är det för att denna plastmugg i keramik ÄR en genialitet i sin enkelhet.
Varför inte byta material i något som är så kopplats till endast ett material?
Och sedan att få det att se trovärdigt ut, nästa så att man vid första anblicken undrar "Varför är det knöcklade plastmuggar på Designtorget?)

Denna veckan arbetspraktiserar jag på Designtorget. Första dagen fick jag stå lite i kassan(inte dåligt va? <---skryt) innan det, idag, kom 5 stapellårar med nya varor.

Under mina två första dagar har fått lära sig en hel del faktiskt:
    Alla tycker den lilla julkalendern med en smarties per dag är jäääättesöt( varför bara en liten minigodis per dag om man kan välja att få en större chokladbit + ett klassiskt( läs vanligt och oinspirerat) julmotiv?)
     Många ser... lite annorlunda ut på sina id/körkort. Haha, och folk tror kanske att man inte lägger märke till sånt! Då känner man lite bättre till mots med sitt jag-ser-ut-som-en-barnslig-13åring idkort.


(Ey, Designtorget när kan ni punga ut med lite marknadsföringcash för min mycket betydelsefulla och otroligt sedda reklam? Imorron? Är i behov av lite fickpengar(<-- säljer ut mig:O ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0