dödminkteorin.

när jag och familjen mellanlandade i Helsingfors på väg till Thailand i somras så gick vi in på en marknad för att köpa lite god lunch(det var pappas idé att sätta sig på en sunkig marknad i Helsingfors istället för på ett mysigt café, precis som om vi inte skulle få uppleva marknadskänslan i två veckor framöver( fast à la Thailand och inte à la grå finländsk hamn))
Vi passerade då detta stånd och sa något i stil med: "Aha, dessa måste vara till för alla rika maffia ryssar som kommer och spenderar lite money money i Helsingfors i skrytsyfte"

ja, alla ryssar och Blondinbella...

okej, jag brukar inte direkt vara någon väldigt antipälsanktivist och jag är inte en väldigt anti-Blondinbella-människa(det kan ju inte förnekas att hon lyckats skapa mycket och verkar hinna med fem människors liv samtidigt) men hon kör ju upp hennes accepterande-av-all-sorts-päls-attityd i ansiktet på en!
En död mink!
En HEL, med huvud och ögon(glas eller?(iaf imitationen av ögon)), mink!
Groteskt och osmakligt!


Eller så är det så att Blondinbella egentligen ÄR en maffiaryss! Det enkla svaret är alltid det rätta.

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag vet inte om jag skulle vilja ha en mink runt halsen. Inte med huvud kvar och hela skiten iaf!

2009-01-08 @ 20:24:17
URL: http://teazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0